niedziela, 20 września 2015

PÓŁ ŻARTEM PÓŁ SERIO



Nie wiem czy ktoś uwierzy w to, że nieregularność w udostępnianych tu postach nie jest wynikiem mojego lenistwa czy początków sklerozy. Nie tak dawno temu wspomniałam co nieco o problemach z internetem, a właściwie jego brakiem. I wiecie co? Od tego czasu nic się nie zmieniło. Ba, jest jeszcze gorzej, gdyż usługodawca nie chce zezwolić na zerwanie umowy. Na domiar złego mój zastępczy modem (w który sama musiałam się zaopatrzyć!) nie jest już pierwszej młodości i nieustannie przerywa połączenie. Ale dobra, dość już nerwów z tym związanych.
Prawdopodobnie jest to już ostatni wakacyjno-letni zestaw w tym roku. Zdjęcia robiłam w pewien upalny sierpniowy dzień, ale niestety nie zdążyłam opublikować ich wcześniej (z wyżej wymienionego powodu). Szorty są dla mnie najlepszą opcją na każdy cieplejszy dzień. Tym razem połączyłam je z bluzką z Mohito i kolorowym workiem, na punkcie którego totalnie oszalałam. :D
W poniedziałek ruszam na długo wyczekiwany wyjazd do Sopotu i właśnie tam będę witać pierwszy dzień kalendarzowej jesieni. :)











bluzka - Mohito
szorty - New Look
worek - Magia Zakupów
buty - Sinsay

Do zobaczenia!

5 komentarzy: