poniedziałek, 28 marca 2016

1001 INSPIRACJI





Uwielbiam książki, z których każdego dnia mogę czerpać nowe pomysły i inspiracje, a także w oparciu o nie układać swoje bliższe lub dalsze plany. Jak to mówią: apetyt rośnie w miarę jedzenia, dlatego wraz z przewracaniem kolejnych kartek jestem coraz bardziej podekscytowana. 
Książki, które pragnę Wam dziś pokazać nie mają zawiłej fabuły, niespodziewanych zwrotów akcji, czy wreszcie punktu kulminacyjnego, bo nie o to w nich chodzi. Przede wszystkim włączają w naszej głowie przycisk OFF, sprzyjający wyciszeniu, relaksowi i całkowitemu odprężeniu się. 





Kiedy tylko zobaczyłam tę pozycję w internecie, bez dłuższego namysłu zdecydowałam się na jej kupno i była to bardzo trafna decyzja. Książka zawiera ułożony alfabetycznie indeks krajów, dzięki któremu można łatwo znaleźć konkretną lokalizację. Dużym plusem jest też legenda informującą o tym, co znajduje się w danym miejscu (np. góry, plaża, park), jakie są opcje noclegu (hotel, namiot, kwatera) oraz wskazuje ceny orientacyjne. Podane są również strony internetowe. Niewątpliwy atut to przepiękna oprawa zdjęciowa.






To jest to, czego zdecydowanie potrzebowałam. Niejednokrotnie miałam problem z wyborem filmu. Często wyglądało to tak, że długi czas szukałam jakiejś "dobrej produkcji" i gdy zaciekawił mnie dany tytuł bądź opis, zaczynałam czytać opinie na jego temat i zwykle w tym momencie odchodziła mi ochota na jego obejrzenie. Dlatego uważam, że ta książka jest dla mnie wybawieniem, bo kiedy nie mam pomysłu, zdaję się na losowanie i oglądam to, co wypadnie. Fajnym dodatkiem jest lista filmów, z której można odhaczać obejrzane pozycje.






I na koniec mój najnowszy nabytek. Kupiłam go pod wpływem impulsu, kiedy pokazał mi się w propozycjach na jednej z internetowych księgarni. Z racji, że stałam się zadowoloną posiadaczką już dwóch  książek z serii 1001, zdecydowałam się na kolejną. Tutaj również znajduje się lista pozycji wartych przeczytania według autora. Na pewno postaram się stopniowo zmierzać ku jej końcowi, bo przecież czytanie jest takie przyjemne! 



Do zobaczenia!

28 komentarzy:

  1. uwielbiam oglądać filmy, uwielbiam czytać, także strzał w 10 dla mnie z taką listą
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię czytać ksiazki i oglądać filmy także post przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie dzień, bez przeczytania choć parę stron książki - to dzień stracony :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zaciekawiła mnie książka o filmach, fajne jest to, że można odhaczać już obejrzane :)

    aniaanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak super, że ktoś coś takiego wymyślił! Wiele razy szukałam fajnej książki lub filmu. Rzadko kiedy cokolwiek fajnego znalazłam. Na pewno zakupie taką książkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem szczerze, że nie miałam pojęcia iż takie książki są. Bardzo mnie zaciekawiły i z pewnością wchodzą do mojej listy MUST HAVE *.* Dziękuję za odwiedziny :*
    Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są te książki :) Często szukam takich filmów, książek czy miejsc wartych obejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam książkę z tego cyklu któregoś razu w Empiku i nie umiałam się od niej oderwać. Ciężko było mi ją odłożyć na półkę, kiedy zorientowałam się, że kosztuje ponad 90 zł.

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie świetna sprawa, najchętniej przeczytałabym edycję o miejscach i filmach :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardzo ciekawa tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta książka o filmach to by mi się przydała! I to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam serii tych ksiazek ale wydają sie być interesujące i inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę, zaciekawiłaś mnie tym wpisem. Takie ksiązki to rzeczywiście ciekawy sposób na zdobycie wiedzy, zainwestuję w tę pierwszą na pewno :-) Będzie mi miło jeśli również odwiedzisz mojego bloga, zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz widzę te książki, pomimo tego że rownież uwielbiam czytać to nigdy o nich nie słyszałam . ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja średnio lubię tego typu książki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tę książkę o filmach chciałabym mieć :D Czasami zastanawiam się co obejrzeć i nic nie przychodzi mi do głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super książki! Chcę tę o filmach ! Kupię sobie!^^ Obserwuję i pozdrawiam!^^

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Polecam zamówić ją w jakiejś księgarni internetowej, bo wychodzi dużo taniej niż w sklepach stacjonarnych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe książki, na pewno przeczytam którąś z Twoich propozycji. Uwielbiam czerpać inspiracje nie koniecznie z internetu ale również z książek :)
    Pozdrawiam i obserwuję! :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. nice collection of books! hope you're having a great week!
    www.samanthamariko.com

    OdpowiedzUsuń
  22. 1001 miejsc, które musisz zobaczyć - to strzał w dziesiątkę dla mnie, wszystkie cudowne miejsca w jednej ksiazce, po prostu poezja
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne książki, bardzo inspirujące np. do zwiedzania różnych miejsc :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe książki, a lista do zaznaczania filmów które się widziało bardzo przydatna! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, muszą być bardzo inspirujące ;-) super!

    OdpowiedzUsuń