wtorek, 19 kwietnia 2016

CASUAL AS USUAL




Na samym wstępie pragnę uprzedzić, abyście nie zwracali uwagi na moje błagające o litość włosy. Ostatni raz odwiedziłam salon fryzjerski ponad dwa lata temu i od tamtej pory było mi jakoś nie po drodze (a tak serio, to kompletnie nie ufam fryzjerom). Na szczęście już jutro się to zmieni!

Dzisiejsza pogoda zdecydowanie utrudniła zrobienie zdjęć. Dla osób typowo ciepłolubnych, do których zdecydowanie się zaliczam, zimny porywisty wiatr przeplatany z opadami nie jest najlepszym połączeniem.  Na szczęście misja została wykonana, co bardzo mnie cieszy. :)
Mam nadzieję, że przynajmniej zbliżająca się wielkimi krokami majówka będzie pogodna. 

A teraz zostawiam Was z moją wtorkową stylizacją. :)














Totalnie oszalałam na punkcie spodni typu boyfriend, przede wszystkim dlatego, że są bardzo praktyczne i pasują do wielu zestawów. Poza tym nareszcie założyłam jeden z moich nowszych nabytków, czyli... beżowy płaszcz! Wcześniej było za zimno, żebym mogła go nosić, potem z kolei z pełną parą przyszła do nas wiosna, żeby za chwilę nieco się wycofać i umożliwić mi jego wykorzystanie. W końcu nic nie dzieje się bez przyczyny!


płaszcz/bluzka/spodnie - Reserved
torba - New Look
buty - Adidas



Do zobaczenia!

17 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja, cudownie wyglądasz. Super blog! Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)
    http://aneestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna torebka ! :) Uroczy płaszczyk. Zostaniemy tu na dłużej obserwujemy :) ZAPRASZAMY http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna torebka!!!
    supermama-z-klasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna torebka!!!
    supermama-z-klasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszcz jest świetny.:) Muszę sobie taki kupić na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne połączenie elegancji i kultowych adidasków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne połączenie. Uwielbiam tego typu płaszcze. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/04/wisniowy-sad.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również nie ufam fryzjerom :D hehe
    Wyglądasz super :) Genialne połączenie eleganckiego płaszcza ze sportowym obuwiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie połączenia. Elegancko i na sportowo ;)
    Również nie ufam fryzjerom, ale końcówki nie dawno podcięłam. A teraz próbuję dbać świadomie o swoje włosy!;)
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam polaczenie elegancja na gorze i all stars na dole! mega nowoczenie!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  11. I love your cool casual look!
    Many thanks for your kind comment on my blog. Do you want to follow each other?
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    Giveaway: You can win € 100! But He would love to Spend € 100
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń