wtorek, 26 kwietnia 2016

COBALT ACCENT




Przez długi czas moje poszukiwania idealnych espadryli kończyły się fiaskiem. Niemalże każda kolejna przymierzana para była niewygodna lub posiadała inne defekty, przez które powiem szczerze trochę zniechęciłam się do tego rodzaju obuwia. Postanowiłam jednak podjąć kolejną próbę i tym razem - pełen sukces. W dzisiejszym zestawie zdecydowałam się wykorzystać torbę, która na co dzień służy do przechowywania mojego jakże ważnego laptopa i innych drobiazgów, ale jej piękny kobaltowy kolor, kształt i wykonanie powodują, że chętnie noszę ją jako normalny dodatek. 














bluza - Vubu
spodnie - Stradivarius
buty - DeeZee
torba - Bombata



Do zobaczenia!

14 komentarzy:

  1. Buty prezentują się genialnie, ja jestem właśnie w poszukiwaniu jakiś wygodny, chociaż u mnie w znalezieniu odpowiednich też jest problem. Ciekawa stylizacja, bluza wygląda fantastycznie. Kolczyki są piękne.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieziemska stylizacja ! :) Piękny odcień torby :) Pozdrawiamy i czekamy na więcej https://agssymi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba jest bardzo interesująca,cały zestaw b.ładny a Ty ŚLICZNA! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Espadryle do kupienia to faktycznie trudna sprawa, sama szukam nadal dla siebie jakiś idealnych :D Fajna stylizacja! :) A torba na laptopa wygląda jak mała walizeczka i jest mega stylowa :) Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz :) piękne espadrylki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja ! Torba jest cudowna i jaki ma piękny kolor *.* Ja kiedyś co lato potrafiłam znaleźć idealne espadryle a od dwóch lat nie mogę znaleźć idealnych :(
    *ByKocur*~klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość super połączona,i mój ulubiony kobalt😜😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Całość super połączona,i mój ulubiony kobalt😜😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Torba dodaje charakteru całej stylizacji, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torba jest cudowna i ma świetny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń