czwartek, 18 czerwca 2015

HAVE A GOOD REST



Nie jestem wielką znawczynią kawy i nie posiadam obszernej wiedzy dotyczącej jej rodzajów, gatunków czy odmian, jednak stanowi ona niebanalną pozycję w mojej codzienności. Kojarzy mi się przede wszystkim z chwilą relaksu, drobną przyjemnością, aromatycznym zapachem, a także z ulubionym kubkiem. Uwielbiam pić ją o każdej porze dnia, na ciepło, na zimno, z dodatkami i bez nich. Dużą frajdę sprawia mi eksperymentowanie z nią i szukanie nowych ciekawych połączeń. 

Dziś natomiast zdecydowałam się na opcję bardzo szybką i łatwą w przygotowaniu, która śmiało może posłużyć jako deser. Poniżej zamieszczam przepis, bo być może ktoś pokusi się o jego wypróbowanie. :)

SKŁADNIKI:
> 2 łyżeczki kawy rozpuszczalnej
> szklanka wody
> 4-5 gałek lodów waniliowych/śmietankowych
> kilka kostek lodu
> pół szklanki mleka
> łyżeczka kakao

PRZYGOTOWANIE:
Kawę rozpuścić w wodzie. Zblendować lody z kostkami lodu, przelać do szklanki i zalać rozpuszczoną w wodzie kawą. Następnie miksować mleko i kakao aż do momentu powstania pianki i przełożyć ją do szklanki. Do dekoracji zetrzeć odrobinę gorzkiej czekolady i posypać.




Smacznego!

20 komentarzy:

  1. Mniam, narobiłaś mi ochoty :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmmmm.... Chyba skorzystam ^.^ Obserwuję :) Dziękuję za komentarz u mnie. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm wypilabym ;))
    Super blog może wspólna obserwacja ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pysznie wygląda. :)
    Zapraszam do mnie! :)
    http://books-filmsreviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. oo mmm <3

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda świetnie :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba wiem co dziś zjem na podwieczorek hihihi:D pychota!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Musi być pyszne ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w osttniem poscie, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda pysznie ;p

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/06/romwe-giveaway.html KONKURS!!!! Zapraszam! Zasady i szczegóły konkursu na moim blogu. Do wygranie Komplet z ROMWE.COM.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak to pysznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super pomysł! idealny na gorące dni! ;)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie pijam kawy, ale ta wygląda smakowicie! :) Obserwuję i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmmmm... pysznie wygląda :D
    _____________________
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda przepyyysznie <3


    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za kawą, ale ta wygląda pysznie. :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam podobnie jak Ty, też uwielbiam kawę, chociaż znawczynią nie jestem :) Mniam, pomysł brzmi przepysznie!
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń