czwartek, 11 czerwca 2015

SO GOOD



Z racji, że nie pisałam tu już dość długo, postanowiłam to troszeczkę zrekompensować. Przygotowałam więc dwa zestawy, będące zupełnymi "zwyklakami", ale właśnie w takich połączeniach czuję się najlepiej (przede wszystkim ze względu na wygodę). 
Uwielbiam spodnie z wyższym stanem, niestety zawsze mam problem ze znalezieniem dobrze dopasowanych. Na szczęście tym razem się udało!




bluzka - Reserved
spodnie - H&M
koszula - stradivarius
buty - born2be










kamizelka - d&co.
top - Reserved
okulary - Tally Weijl

Do zobaczenia!

21 komentarzy:

  1. Obie stylizacje są fantastyczne ;) świetne masz okulary :) + dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz w obu zestawach! Jestem bardzo na tak ::)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw z kamizelką jest świetny choć oba mi się podobają. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne stylizacje, masz świetne wyczucie stylu :)
    również uwielbiam spodnie z wysokim stanem <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie :) Ślicznie się prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam stylizacje z białą bluzką i do tego kamizelką jeansową :)

    Masz piękny pierścionek zaręczynowy ;) Gratulacje.

    http://pitna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ale to póki co nie jest pierścionek zaręczynowy hihi :3
      Na tym palcu trzyma się najlepiej i dlatego go na nim noszę :D

      Usuń
  7. Super zestawy! Piękne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy zestaw podoba mi się bardziej :D
    panialeksandria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się obie podobają, chyba przez buty :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Ty śliczna ! Jejciu <33 ;)
    Co powiesz na wspólną obserwację ? Jeśli się zdecydujesz , zapraszam do mnie ! :)
    http://patrycjabunt.blogspot.com/2015/06/haul.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja z kamizelką jest świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi również ta stylizacja odpowiada! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. super zdjecia ;)
    Pozdrawiam i dodaje do obserwowanych ;) !

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi się podobają buty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz, przypominasz mi Deynn :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja dość ciekawa. Okulary bardzo przypadły mi do gustu po za tym moją uwagę przykuły twoje paznokcie są boskie. :)

    OdpowiedzUsuń