niedziela, 21 czerwca 2015

KEEP CALM AND EAT PIZZA



Gotowanie zaczyna podobać mi się coraz bardziej, szczególnie w momentach, gdy przyrządzane przeze mnie posiłki okazują się nie tylko zjadliwe, ale i smaczne! Zawsze lubiłam przesiadywać w kuchni i obserwować kulinarne poczynania mojej babci, czy też mamy. Teraz przyszedł czas, abym to ja, może nie tyle przejęła stery, co od czasu do czasu wyręczyła w tej kwestii rodzicielkę. Poza tym owa umiejętność może stać dla mnie bardzo przydatna na studiach, które zbliżają się wielkimi krokami.

Dziś pragnę pokazać Wam przepis na zdrową i bardzo łatwą w przygotowaniu pizzę. Nie wymaga ona wielu składników, a ponadto robi się ją niezwykle szybko.

SKŁADNIKI:
> 3 łyżki mąki pełnoziarnistej
> 3-4 białka
> 2-3 zółtka
> przyprawy (u mnie: bazylia, oregano, przyprawa pomidorowo-czosnkowa z czarnuszką, papryka słodka i ostra)
> sól (u mnie: sól morska)
> 2 łyżki koncentratu/przecieru pomidorowego
> 2-3 łyżki ketchupu
> mozzarella (u mnie: 125 g)
> pieczarki
> inne warzywa (u mnie: papryka i cebula)

PRZYGOTOWANIE:
Rozdzielić żółtka od białek. Białka ubić na sztywno ze szczyptą soli. Dodać żółtka, mąkę, przyprawy. Masę przelać do sylikonowej formy na tartę i piec ok. 20 min. w 180 stopniach.






Koncentrat/przecier pomidorowy wymieszać z ketchupem i przyprawami, a następnie przygotowanym sosem posmarować wyciągnięty z piekarnika spód.




Przygotować wybrane dodatki i ułożyć je na podpieczonym spodzie. Posypać przyprawami i piec ok. 10-15 min. 



Gotową pizzę można polać np. ketchupem.



Smacznego! :)

25 komentarzy:

  1. Wygląda przepysznie!!! ;* Na pewno niedługo skorzystam!! Ale narobiłaś mi ochoty! ^.^
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. akurat dziś robiłam na obiad pizze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam <3 ! Moje ulubione danie, również wiele razy ją piekłam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. idealnie trafiłaś z tym przepisem, bo właśnie szukałam dobrego sposobu na domową pizzę ;) także wypróbuję ^^
    nigdy jakoś nie ciągnęło mnie do gotowania, ale to świetna frajda, robić coś, co innym sprawia radość ;D
    pozdrawiam ;*
    w wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy wpis ;))

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. acha! i zapomniałam dodać, że obserwuję :)))) jeśli u mnie również Ci się spodoba to zachęcam do pozostania na dłużej ;D

      Usuń
  5. wygląda przepysznie!

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarz na moim blogu ! Pizza wygląda przepysznie, aż ślinka cieknie :)

    Zaczynam obserwować i zapraszam do obserwacji mojego bloga: http://dosiadudkowska.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłodniałam :>
    imbrownberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. smakowicie to wygląda! :3

    http://kamila-mazur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam pizze domowej roboty. Twoja wygląda przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda pysznie :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń
  11. Looks delicious!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/06/urban-with-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  12. PIZZA! Zawsze chciałam spróbować zrobić taką prawdziwą domową :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja siostra często robi pizzę. Domowa zawsze dobra. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda super, dałabym jeszcze kurczaka nigdy nie jem pizzy bez niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio ciągle chodzę ze znajomymi na pizzę - w tym tygodniu byliśmy już 4 razy! ;)
    Może kiedyś zaproszę ich do mnie i zjemy taką!
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com
    klikniesz w baner na moim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  16. Domowa pizza jest najlepsza! :)

    Nowy post już na blogu! Jeśli Ci się spodoba zapraszam do komentowania i zaobserwowania! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  17. Pycha! ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. mmm musi być pyszna ! :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż mi ślinka do ust naciekła... dosłownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda tak pięknie i smakowicie. Aż mi narobiłaś ochoty, a jest już późno! :)
    też idę na studia,ale czasu na gotowanie niestety nie mam :(
    Jagódkowa zaprasza

    OdpowiedzUsuń