sobota, 25 października 2014

AUTUMN

Pogoda przestała nas rozpieszczać. Jesienna aura daje się we znaki, szczególnie poprzez zimne dni i jeszcze zimniejsze poranki oraz wieczory. Bardzo nie lubię tej pory roku, choć tegoroczny październik naprawdę mile mnie zaskoczył. Teraz jednak nadeszła pora na ciepłe swetry, bluzy, kurtki, które w gruncie rzeczy bardzo lubię.
Po szkole, w ramach spaceru, zrobiłam kilka zdjęć dzisiejszego zestawu, które pragnę Wam zaprezentować. :)









kurtka - New Look
bluzka - Mohito
spodnie - Sinsay
naszyjnik - Sinsay
buty - DeeZee
szalik - Reserved


A jak Wasze jesienne nastroje?

47 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie Ci z tą szmineczką :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz! ;)

    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne jesienne zdjecia!:)
    pozdrowienia!:) http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia. Widać u Ciebie kolorową jesień! :) U mnie jak na razie jest trochę szara i bura.. Miejmy nadzieję, że stanie się bardziej kolorowa :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie. Choć z reguły nie przepadam za motywem w panterkę to muszę przyznać, że tutaj wygląda ładnie. Obserwuję bloga :)
    Możesz mi powiedzieć, jaką szminkę masz na ustach?

    OdpowiedzUsuń
  6. botki bardzo mi się podobają :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny kolorek pomadki :) ładnie współgra ze stylizacją

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny zestaw :) Śliczne zdjęcia :) Ja właśnie dzisiaj kupiłam płaszcz zimowy :) Pozdrawiam i dziękuję za wizytę u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wowww... Amazing outfit: LOVE your boots!!! And you have a great blog. Let me know if you want we follow each other by GFC, bloglovin', google+, etc. I hope so: I'll be waiting for you!!!

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn

    Google+ | Facebook | Instagram | Twitter | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny outfit. Idealny na naszą porę roku. ;) Cudne buty *_*

    www.malwa-ina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie zestawiłaś panterkowy wzór z czarnymi, klasycznymi rurkami i butami :)
    I do tego piękny makijaż <3 Bardzo mi się podoba!

    www.porcelanna.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie:) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się Twój szal!


    _____________________
    fashionblogger,styling&makeup
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Very nice cozy fall look! Love the pop of leopard.

    Bella Pummarola

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne masz te buciki, i dobrze prezentuje się cały look :)
    Może wspólna obserwacja kochana ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się ta bluzeczka, uwielbiam zwierzęce printy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny look , szczególnie szalik mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna.lekka i wiosenna stylizacja :)miło się ogląda

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna kurtka oraz buty :)
    Bardzo twarzowa szminka!

    OdpowiedzUsuń
  20. such a lovely outfit! you look so fabulous :D

    katslovefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. So prtty dear! I love the necklace:)
    Have a nice weekend,
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny masz uśmiech :)
    Genialny zestaw, bluzka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie wyglądasz, śliczny szalik! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. super pretty, love your top! kisses! xx

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny, jesienny look ;)
    Pozdrawiam, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczna bluzka, uwielbiam panterkowe motywy

    OdpowiedzUsuń
  27. ooo fajny zestaw! podoba mi się również twój blog! obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna stylizacja ♥!

    http://m-inis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładnie wyglądasz :) Bardzo podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie wyglądasz,cudna stylizacja! :))

    OdpowiedzUsuń
  31. wyglądasz pięknie, ta kurtka jest wspaniała! :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. I love the post:) Happy holidays dear!

    theprintedsea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Nice casual look!:)
    xo
    http://martaskripnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń