niedziela, 19 października 2014

SROKA NA ZAKUPACH

Podobnie jak większość kobiet, lubuję się w biżuterii. Oglądanie, przymierzanie, dopasowywanie i wreszcie jej kupowanie to dla mnie prawdziwa gratka. W minionym tygodniu znów wybrałam się do galerii, odwiedzając kilka sklepów, w tym Sinsay. Niedawno pokazałam Wam kolczyki, które tam nabyłam, a teraz przyszła kolej na naszyjniki. Jeden z nich już przetestowałam!




Prezentuje się on tak jak na zdjęciu i pasuje do wielu zestawów, dlatego jestem z niego bardzo zadowolona. :D

44 komentarze:

  1. Prześliczny naszyjnik ,Uwielbiam ten sklep ,mają tam naprawdę cudowne rzeczy :)
    Dziękuje za komentarz na moim blogu ;
    http://niezapominajk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny :) Choć ja wolę delikatniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo delikatny, subtelny naszyjnik, ale jednak rzuca się w oczy ;) super zakup

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jakoś nie przepadam za biżuterią na co dzień :) na jakąś okazję - owszem, ale na co dzień noszę tylko bransoletkę z lilou i zegarek, nic więcej :D a! no i kolczyk w jednej dziurce ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście naszyjnik cudowny!:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny. Obserwuję i serdecznie zapraszam do mnie ;)Będzie mi miło jak również zaobserwujesz;)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny zakup :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sinsay ma to do siebie, że można w nim znaleźć prawdziwe perełki za małe pieniądze ;)
    Śliczny jest ten naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tak delikatne naszyjniki, Twój jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny :) jak napisalas, bedzie pasowal do wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Delikatny,subtelny przepiękny naszyjnik,bardzo mi się podoba!
    Dziękuję za pomoc w klikaniu w linki! ♥
    Pozdrawiam Martyna :*

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny naszyjnik :-)
    zapraszam do siebie http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny :) uwielbiam błyskotki :)

    http://classylicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny jest:) Lubię takie:) Niby dodatek mały a dodaje wiele uroku:) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę śliczny naszyjnik! Robi wrażenie :)

    www.am-kubicowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym mogła cały czas kupować kolczyki ;D
    Za naszyjnikami nie przepadam, zakładam na jakieś imprezy, rzadko kiedy nosiłam do szkoły czy pracy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Klasyczny i elegancki - idealny! :) Też jestem straszną sroką, ale u mnie to się przekłada raczej na ubrania niż biżuterię :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny naszyjnik, a w ogóle bardzo lubię wisiorki o takim kształcie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. so beautiful and stunning necklace! thanks for the comment!would you like to follow each other? just let me know! kisses!:)

    www.fashionizein.com

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny :) uwielbiam diamenciki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wowww... Amazing necklace: LOVE it!!! And you have a great blog as well dear: FOLLOW you right now!!! Hope you like/follow my blog too!!! I'll be waiting for you!!!

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn

    Google+ | Facebook | Instagram | Twitter | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  22. klasyczny, błyszczący - po prostu śliczny

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest cudowny. Uwielbiam złoto. ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Beautiful and very elegant <3

    Mahshid مهشید


    http://www.facebook.com/thanks2fashion
    http://www.thankstofashion.com

    OdpowiedzUsuń
  25. w Sinsay'u zawsze można znaleźć jakąś perełkę i jeszcze po fajnej cenie :) o nareszcie ktoś w moim wieku! Po przerwie w blogowaniu jaką miałam trudno jest się odnaleźć w nowych blogach :( Pozdrawiam Cię i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny! :) ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładny, w tym sklepie są ładne rzeczy w dobrych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękny , delikatny naszyjnik :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam biżuterię! :)
    Świetny naszyjnik ;)

    http://szukajac-wlasnego-stylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń