piątek, 10 października 2014

PIERWSZE KOTY ZA PŁOTY

Witam wszystkich, którym udało się tu zawitać.
Już jakiś czas temu dołączyłam do grona blogerów, jednak postanowiłam zrobić sobie przerwę, która w gruncie rzeczy nie była złą decyzją. Po ponad roku wracam pełna pozytywnej energii i motywacji do stworzenia czegoś nowego. Przez ten okres dużo zmieniło się w moim życiu, a przede wszystkim ja sama w pewien sposób dojrzałam i przekonałam się, jak bardzo brakuje mi działania w internetowej społeczności. Nie cofam się do tego, co było, gdyż wychodzę z założenia, że każdy człowiek powinien rozpoczynać w swoim życiu nowe etapy i właśnie w ich budowanie najbardziej się angażować. Przyznaję, że przeszło mi przez myśl, aby wznowić poprzedniego bloga, ale w ostateczności pozostawiam go tylko jako miłą pamiątkę.


------------------------------------------------------------------------------


Słowo wstępu już było, więc przejdę do konkretów. :)
Ostatnio wybrałam się do jednej z galerii w swoim mieście i przy okazji wstąpiłam do Sinsay'a. Trafiłam akurat na promocję biżuterii i kupiłam komplet kolczyków za 15 zł.
Mała rzecz, a cieszy. Uwielbiam najróżniejsze błyskotki, dlatego ich nabywanie sprawia mi ogromną przyjemność.



Pozdrawiam!



19 komentarzy:

  1. Powodzenia :)
    http://pmsniszczy.blogspot.com/ zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za blogowe sukcesy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolczyki, przydatne na każdą okazję. ;)

    http://lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wish you many success and especially pleasure with your come back! A warm welcome to you <3


    Thank you for your pleasant comment on my blog. Now I checked your blog with the result: I like it!

    I would like to follow you on gfc and/or bloglovin. It would be great if you come back to my blog to follow me – then I will follow you immediately back.

    xx from Germany/Bavaria, Rena

    International giveaway: Top form by the reason of problems
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne kolczyki, muszę zajrzeć do sinsay ! :D

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio trafiłam na podobną promocję w New Looku, otwierali nowy sklep i do każdego zakupu były 3 pary takich właśnie małych kolczyków gratis i jeszcze słodkie zimowe skarpetki, też małe rzeczy a cieszą. Nie mówiąc juz od tym że zamiast za 180 zł kupiłam fajne futerko za 150 ;))
    PS. dziękuję za wizytę i komentarz u mnie ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te kolczyki :)


    http://thepaulciak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Love this set of earrings.
    Would you like to follow each other on GFC?

    http://everythingthatclicks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. I love these studs! So cute!
    XOXO
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieje, że będziesz się spełniać jako bloger :) Życzę wielu sukcesów
    http://dream-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. These earrings are perfect !! :) would love it if you could follow my blog and leave a comment beaut! www.roxancolex.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Pretty!

    - Sarah :)
    www.thecrownbijoux.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń